Kategorie
Sklep
O Firmie
Nowa Polityka Prywatności tj. RODOPolityka CookiesRegulaminSprzedaż Ratalna Płatności i Transport
Download
Kontakt
Certyfikaty i Homologacje
Reklamacje i Zwroty
Dojazd
Regulamin
Regulamin
- W niniejszym regulaminie, zwanym dalej „Regulaminem”, pod poniższymi pojęciami należy rozumieć
- „Sprzedawca” - Firma Handlowo Usługowa Perfekt Piotr Fica z siedzibą w Poczesnej, ul. Handlowa 17a, 42-262 Poczesna. NIP 5731013735, REGON 150583241.
- .„Sklep” - sklep internetowy znajdujący się na stronie internetowej https://www.lpg.auto.pl/ oraz jej podstronach.
- „Klient” - osoba, która złożyła zamówienie na towar znajdujący się w Sklepie oraz dokonała płatności
- „Konsument” - osoba zdefiniowana w przepisie art. 22(1) Kodeksu cywilnego, czyli osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Niniejszy regulamin ma zastosowanie przy zawarciu umowy sprzedaży na terenie Polski
w przypadku klientów zagranicznych odpowiednie regulaminy są zamieszczone w angielskiej wersji językowej strony pod adresem https://www.lpg.auto.pl/en/ - Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klientów, polegających na umożliwieniu zawarcia przez Internet umów sprzedaży towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu za ceny podane na odpowiednich podstronach produktów.
- Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Treści prezentowane na stronach Sklepu, a w szczególności ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, nie są ofertą handlową w rozumieniu przepisów art. 66 i 661 Kodeksu cywilnego, lecz zaproszeniem do składania ofert, w związku z powyższym Sklep może zmieniać ceny towarów aż do momentu zawarcia umowy sprzedaży z klientem.
- Dokonanie zakupu w Sklepie równoznaczne jest z akceptacją tego regulaminu jak i regulaminów zwrotów i reklamacji oraz polityki ochrony prywatności, co jest potwierdzone akceptacją stosownych oświadczeń w procesie składania zamówienia.
- Ceny produktów znajdujących się w ofercie Sklepu są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Najpóźniej w chwili wyrażenia przez Konsumenta woli związania się umową sprzedaży (finalizacji zamówienia) zostanie on poinformowany o łącznej cenie zamówionych towarów wraz z podatkami, a także opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe i wszelkich innych kosztach związanych z realizacją umowy.
- W przypadku wybrania przez Klienta wariantu płatności wiążącego się z dodatkowymi kosztami obsługi (np. opłata za przelew bankowy), Klient obowiązany będzie ponieść te koszty we własnym zakresie, zgodnie z tabelą opłat i prowizji podmiotu obsługującego płatności Klienta.
- Rabaty wprowadzone w ramach akcji promocyjnych nie sumują się z innymi promocjami.
- Do prawidłowego korzystania ze Sklepu niezbędne jest:
- Komputer, tablet, telefon lub inne urządzenie pozwalające na swobody dostęp do stron www
- dostęp do internetu
- korzystanie ze standardowej przeglądarki internetowej pozwalającej na obsługę plików cookie (więcej o zasadach wykorzystywania plików cookie przeczytasz TUTAJ )
- posiadanie własnego adresu email.
- Nie spełnianie powyższych wymogów może utrudnić lub całkowicie uniemożliwić korzystanie ze sklepu.
- Jeżeli Klient jest Konsumentem, wówczas przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
Regulamin zwrotów i reklamacji dostępny jest pod tym adresem https://www.lpg.auto.pl/reklamacje.php - Niektóre towary mogą być zakupione jedynie na podstawie indywidualnego zamówienia. Stosowna informacja będzie zamieszczona obok towaru w Sklepie.
- W celu zakupu towarów, o których mowa w ustępie powyższym należy skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie lub mailowo. Podstawą dla dostarczenia powyższych towarów będzie umowa zawierana indywidualnie przez Klienta ze Sprzedawcą
- W celu zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedawcą klient wybiera w Sklepie towary poprzez kliknięcie ikony „dodaj do koszyka”. Towary znajdujące się w koszyku nie są jeszcze zamówione i klient ma możliwość dodania do koszyka kolejnych towarów, usunięcia znajdujących się tam towarów, a także rezygnacji z dokonania zakupów.
- Po dodaniu towarów do koszyka klient ma możliwość zmiany ilości towarów, jakie chce kupić. Wyświetlone w koszyku towary wraz z ilością i ceną stanowią jedynie ofertę.
- Po dodaniu do koszyka wszystkich produktów które klient chce zamówić powinien skorzystać opcji "Przejdź do realizacji" a w następnym kroku podać wszystkie niezbędne dane adresowe do wysyłki towaru jak i w razie konieczności dane do Faktury VAT, wyrazić wszystkie niezbędne zgody i akceptacje oraz wybrać metodę dostawy towaru przy czym wybranie Wysyłki za Pobraniem uniemożliwi wybranie innej metody płatności i jest równoznaczne ze złożeniem przez klienta zamówienia.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podane przez klienta dane adresowe oraz koszta dodatkowe jakie mogę z tego tytułu wyniknąć.
- Wysokość opłat za dostawę zamówienia jest uzależniona od wagi zamówionych towarów.
- Gdy klient zdecyduję się na płatność inną niż za pobraniem w kolejnym etapie będzie mógł wybrać metodę płatności i z niej skorzystać, poza płatnością za pobraniem możliwa jest płatność standardowym przelewem bankowym oraz płatność szybkim transferem, portmonetkami elektronicznymi, systemem ratalnym lub kartami kredytowymi / debetowymi
- Płatności elektroniczne tj: szybki transfer, płatność ratalna, portmonetki elektroniczne oraz karty kredytowe / debetowe są realizowane za pomocą Systemu Dotpay
Dotpay Sp. z o.o. ul. Wielicka 72, 30-552 Kraków, Polska - Gdy klient zdecyduję się zrezygnować z transakcji lub odstąpić od umowy w przypadku płatności elektronicznej za pomocą systemu Dotpay suma końcowa może być pomniejszona o poniesione koszta prowizji na rzecz firmy Dotpay Sp. z o.o.
- Dokonanie płatności równoznaczne jest ze złożeniem przez klienta zamówienia.
- Dokonanie / Potwierdzenie przez klienta złożenia zamówienia prowadzi do zawarcia umowy sprzedaży między sprzedawcą a klientem.
- Czas realizacji zamówienia jest zróżnicowany zależnie od towarów i jest to czas pomiędzy
- Zaksięgowaniem pieniędzy na rachunku bankowym sprzedawcy w przypadku przedpłaty.
- Zawarciem umowy sprzedaży w przypadku wysyłki za pobraniem lub odbioru osobistego.
- Aktualny status swojego zamówienia klient może sprawdzić po podaniu numeru zamówienia, roku oraz adresu email na jakie było składane zamówienie na stronie https://www.lpg.auto.pl/status.php

mobile: 577 342 333
pon-pt: 08:00-16:00
sob: nieczynne
Dział Handlowo-Wysyłkowy
Sklep
Firma Handlowo Usługowa Perfekt
ul. Handlowa 17a
tel: 792 550 519
list@lpg.auto.pl
Pomoc Techniczna
tel: (34) 327-46-24
Sklep Stacjonarny
ul. Jędryczki 22
41-219 Sosnowiec
tel: 792 301 555
sosnowiec@lpg.auto.pl
NIP: 5731013735
REGON: 150583241
Akceptujemy płatności:


Płatności kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl
Dowiedz się więcej
Płatności i Transport